Wie wil er een mooi OranjePakket winnen?!

Het is al weer bijna tijd voor de Party Avond. Zaterdag 27 april om precies te zijn is het weer zover. En deze Party Avond heeft natuurlijk als thema...... Oranje!! We gaan alvast een klein beetje Koninginnedag vieren.

We hebben iets leuks bedacht! Op de Party Avond gaan we een echt Oranje Pakket weggeven. Met dit pakket kun je pas echt Koninginnedag gaan vieren, want er zit van alles in om Koninginnedag tot een groot feest te maken.

Als je een hele goede reden hebt waarom jij dit pakket zou moeten winnen, dan moet je het volgende doen. Schrijf bij de reacties onder dit bericht jouw goede reden. Dus bijvoorbeeld: "Ik vind dat ik het pakket moet winnen, want ik wil er op Koninginnedag het mooiste uitzien!" Om een reactie te schrijven, moet je het volgende doen:

  1. Klik op - reacties - onder dit bericht (aan de rechterkant). Soms staat er al een cijfer voor, zodat je kunt zien hoeveel mensen al hebben gereageerd (bijvoorbeeld: - 2 reacties -).
  2. Je komt nu op de pagina waar je een reactie kunt schrijven.
  3. Onder het bericht zie je een wil blok met daarin geschreven - Voer je opmerking in... -
  4. Klik in dit witte blok en schrijf waarom jij vindt dat je het pakket moet winnen. Vergeet niet je naam erbij te schrijven!
  5. Als je klaar bent met schrijven, klik je onder het witte blok op - Reageer als - en kies uit het lijstje  voor - Anoniem -
  6. Als laatste klik je op het blauwe knopje - Publiceren - om je bericht naar ons te versturen. Het kan even duren voor je bericht zichtbaar wordt. Probeer dan later nog eens te kijken op de site!

Degene met de beste of de leukste of de mooiste reden wint op de PartyAvond het Oranje Pakket! Heel veel succes en tot zaterdag 27 april!


4 opmerkingen:

  1. Reactie van Erica Soebhag op Facebook (telt ook, toch?): ik wil hem graag winnen, want ik wil er graag leuk uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil deze pakket heel erg graag winnen om is een keer konningendag te vieren17 jaar terug was konningendag erg omdat een dierbaar persoon voor me gezicht werd bewustelloos geslagen ik was zelf 7 en ik kon alleen politie bellen verder niks doen sinds dien heb ik geen koningendag gevierd ik wil nu het is een keer vieren en het op een mooie manier samen met me dierbare beste persoon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi. Je hebt een hele mooie reactie geschreven, maar kun je alsjeblieft je naam ook doorgeven? Die kun je in een nieuwe reactie schrijven. Dank je wel!

      Verwijderen
  3. hoi ik wil graag een oranjepakket. Omdat het 29 april een bijzondere dag word. het word de laatste gewone koninginnedag. want daag koninginnedag, hallo koningdag.
    groeten tanya

    BeantwoordenVerwijderen